vrijdag 23 maart 2012

Lente lakjes

Eindelijk is het dan zover, lente! Dat het zonnetje al een paar dagen schijnt maakt het er alleen maar beter op, laat het maar zulk weer blijven tot de zomer! Beter weer zorgt er ook voor dat ik sneller kies voor lichtere kleuren. Alhoewel, zwart zal altijd blijven en roze zal nooit mijn favoriete kleur worden. Hierboven staan enkele van mijn favoriete nagellakjes die ik perfect vind voor dit seizoen.


  • Trind CC 149
    Een mooi lila lakje, die erg fijn gebruik is. Sowieso vind ik de nagellakjes van Trind al fijn, op het moment gebruik ik het Perfect System van Trind en deze Caring Colors zorgen er voor dat de nagels blijven verzorgd. Ideaal dus in combinatie met het Perfect System!
  • Catrice Absolutely Chinchilly!Een grijs/taupe-achtig lakje die eigenlijk overal bij past. De lak is heel neutraal maar daardoor dus ook heel geschikt voor momenten als je geen felle nagels wilt.
  • Illamasqua Raindrops
    Een hele lichtblauwe lak met lichtgekleurde flakies erin. De lak is behoorlijk sheer, maar met een witte lak eronder is dat snel verholpen.
  • Opi Funkey Dunkey
    Volgens mij was dit mijn eerste nagellak van Opi, deze komt uit de Shrek collectie. Ik was meteen verbaasd over hoe goed de nagellak blijft zitten. Deze paarse lak is dan ook zeker favoriet!
  • China Glaze Near Dark
    Hoort misschien niet helemaal in dit rijtje thuis, maar op de nagels valt de lak een stuk lichter uit. Deze groene lak van China Glaze komt uit de Halloween collectie van vorig jaar.
En om aftesluiten nog een swatch van Raindrops. Ik was vergeten om er een wit laagje onder te doen, maar ik vind het zo ook wel wat hebben.




2 opmerkingen:

  1. Ooh, die van Catrice en OPI zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van Illamasqua is toch wel echt heel bijzonder. Springt er wat mij betreft uit!

    BeantwoordenVerwijderen