zaterdag 10 maart 2012

Knoflook broodjes


Net zoals mij snel geneigd om naar een zak chips te grijpen als je trek hebt? Hier een gezonder en meer vullend alternatief. Het is echt ontzettend simpel en snel klaar. Ik heb het recept ooit eens in een kookboek gevonden waar het stond als side dish.
Wat heb je nodig:
  • Afbak stokbrood
  • Olijfolie
  •  Knoflook
  •  Oregano
  •  Basilicum 
Snij de broodjes doormidden en smeer een dun laagje olijfolie op elk broodje. Pers dan wat teentjes knoflook en bestrooi naar smaak. Vervolgens nog de oregano en basilicum over de broodjes heen strooien en ze kunnen de oven in! Bak de broodjes af en klaar is je hartige snack. 

3 opmerkingen:

  1. Wow, heerlijk! Ik krijg er spontaan honger van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker, zeker het proberen waard! In chips zit trouwens een stofje verwerkt dat de eetlust opwekt, zag ik laatst op tv...niet zo raar dus dat je daar gemakkelijk een zak van leeg eet en het nauwelijks in de gaten hebt. Echt zo sneaky.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh echt? dat wist ik niet.. dat verklaart..

    BeantwoordenVerwijderen