dinsdag 20 maart 2012

Kat von D Sinner Palette

Net aangekomen uit Amerika, dit palette van Kat Von D. Een vriendin van mij was pas in Amerika, en ik kon het niet laten om te vragen of ze een palette voor mij wilde meenemen. Ik heb één ander palette van Kat Von D het Metal Orchestra palette, deze bevalt erg goed dus een nieuw palette was zeer welkom.
Niet alleen de make-up zelf is ontzettend mooi, ook de verpakking is to die for, De tekeningen op de producten zouden door Kat zelf zijn ontworpen. Na veel te lang op Sephora.com te hebben gekeken koos ik uiteindelijk voor het Sinner palette, en deze heb ik nu dan ook in huis! Het palette komt in een mooie kartonnen verpakking, het palette zelf is van hard plastic.
Om mijn andere palette zat nog een vloeipapiertje met een 'zegel' dat doen ze bij de nieuwere paletten niet meer helaas. Gaf toch net een beetje extra luxe gevoel. Ook zit er tegenwoordig een mini oogpotlood bij, bij de oudere paletten zaten twee kleine kwastjes die te klein waren om te gebruiken. Het oogpotlood is daarom ook zeker een pluspunt! In het palette zitten acht kleuren oogschaduw, voornamelijk paars en grijs tinten. Van de middelste kleur is tijdens de reis een klein stukje afgebroken, vandaar dat er nog wat losse poeder te zien is.
                   Vlnr: Disco Dust, Linzy-Jane, Ace of Spades, Violator, Holy Bible, Glock, Dorian Grey, Lucifer

Volgens Sephora zijn de kleuren als volgt te omschrijven:

- Disco Dust (pearlized soft pink)
-  Linzy-Jane (iridescent purple)
- Ace of Spades (burgundy w/ purple sparkle)
- Violator (smoky purple w/ purple sparkle)
- Holy Bible (pearlized silver)
-  Glock (pearlized gun metal)
-  Dorian Gray (pearlized charcoal gray)
-  Lucifer (matte black) 

 

Ik vind het zelf erg jammer dat Glock en Dorian Grey ontzettend op elkaar lijken, daarnaast zitten Glock en Lucifer ook in het Metal Orchestra palette. De oogschaduw is een beetje kruimelig, maar geven redelijk veel kleur af.
                                                   Slechts één veegje oogschaduw, zonder oogschaduwbasis
Ik heb het palette al een aantal keren gebruikt en ik ben er erg tevreden over. Ook ben ik heel erg benieuwd naar het oogpotlood. Aangezien mijn huidige oogpotlood bijna op is zal ik deze dan ook snel gaan vervangen voor het potlood uit dit palette. Jammer genoeg is de make up lijn (nog) niet verkrijgbaar in Nederland, maar mocht je een keer in Amerika zijn ga dan zeker even kijken. Omgerekend kosten de paletten zo'n 27 euro wat ik een prima prijs vind voor dit palette. Ik wil er zeker meer!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, alleen al het doosje is om te willen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, die is mooooooooi! Ik wil 'm ook! :p Wel raar inderdaad dat die twee grijze kleuren zo dicht bij elkaar liggen. Snap ik niet helemaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen