vrijdag 9 maart 2012

Illamasqua Mistress

Uiteraard kon ik de Illamasqua counter niet verlaten zonder iets meetenemen. Aangezien ik de lipglosses van Illamasqua erg fijn vind besloot ik voor een lipgloss te gaan. Ik was op zoek naar een kleur die wel geschikt was voor overdag maar ook weer niet te gewoontjes was. Uiteindelijk is het deze felle oranje lipgloss geworden in Mistress. De lipglosses van Illamasqua geven ontzettend veel kleur af, plakken bijna niet en blijven goed zitten. De kleur past overal bij en is lekker zomers, deze zal ik dan ook vaak gaan gebruiken!
De applicator kan een nadeel zijn aangezien je de lipgloss er niet precies mee kan aanbrengen. Met lichtere kleuren zoals deze is dat niet zo'n probleem, maar met donkerdere tinten is het misschien handiger om een kwastje te gebruiken. Het was echt ontzettend moeilijk om Mistress op de foto te krijgen, in onderstaande link staat nog een goede swatch van Illamasqua zelf.
Mistress is verkrijgbaar in de webshop van Illamasqua voor ongeveer €15,50.

1 opmerking:

  1. De applicatie is inderdaad niet eenvoudig. Met die groene van mij is het heel lastig om alles binnen de 'lijntjes' aan te brengen. Jammer, want je werkt het dan ook niet zomaar even bij. Verder is de lipgloss super! Mooie kleur oranje dit.

    BeantwoordenVerwijderen