maandag 5 maart 2012

Illamasqua Encounter

Deze lipstick heb ik al een hele tijd in huis maar ik heb hem pas voor het eerst gebruikt. Had ik dat maar eerder gedaan want wat is het een prachtige lipstick! Encounter wordt omschreven als een 'klassieke bakstenen rood met een matte finish. Het nadeel van matte lipsticks is dat deze vaak droge lippen veroorzaken. Ook voelen je lippen op den duur trekkerig aan door deze finish. Zo heb ik bijvoorbeeld ook een matte lipstick van MAC in Prince Noir, en ook al is het een ontzettend prachtige kleur, op den duur ben ik blij als ik de lipstick kan verwijderen. En dat is erg jammer want Illamasqua bewijst maar weer dat er ook matte lipsticks zijn die geen droge en trekkerige lippen veroorzaken! Afgelopen weekend ging ik uiteten en ik had er even geen rekening mee gehouden dat ik Encounter al de hele dag op had. Ik verwachtte dan ook na de maaltijd dat van mijn lippenstift alleen nog een rood randje te zien was, maar niets was minder waar. Ik hoefde de lipstick maar een klein beetje bijtewerken, dat had ik echt niet verwacht.
Een nadeel is dat Illamasqua niet in Nederland verkrijgbaar is, wel via hun webshop. De lipsticks kosten rond de 18 euro niet bepaald goedkoop, maar dan heb je wel wat. Regelmatig heeft Illamasqua leuke kortingsacties, ik heb deze lipstick namelijk voor ongeveer 10 euro aangeschaft.

2 opmerkingen:

  1. Wow, die lipstick ziet er inderdaad helemaal niet droog uit! Mooie kleur ook. Kan zo'n beetje overal bij, zo te zien. Ik heb nog geen lipsticks van Illamasqua, maar ben wel heel benieuwd nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn echt heel fijn, ben aangenaam verrast. Wil er zeker meer:)

      Verwijderen