zaterdag 17 maart 2012

Gezichtsproducten dit ik momenteel gebruik.


Naast verzorgingsproducten gebruik ik ook elke dag gezichtsproducten. Kijk mee daar de producten die ik momenteel gebruik.

  • Oogpotlood: Zero van Urban Decay. Is echt bijna op, dus wordt snel vervangen. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van dit oogpotlood moet vinden aangezien het het een nogal gehyped product is. Ja, het is een echt zwart potlood en ja hij blijft redelijk goed zitten. Maar omdat het zo'n zacht potlood is vlekt het snel. Daarnaast heb ik ook andere oogpotloden gebruikt die redelijk lang blijven zitten. De hoge prijs, zo'n 18 euro, zorgt er dan ook voor dat ik dit oogpotlood niet snel opnieuw zal kopen.
  •  Mascara: False Lash Effect Fusion van Max Factor. De normale False Lash Effect vond ik erg fijn, maar deze is toch minder fijn dan de normale versie. Ik heb niet het idee dat de mascara iets speciaals doet. Daarnaast heb ik mijn ideale mascara, Lash Tech van Kiko, al gevonden. Deze van Max Factor koop ik dan ook niet opnieuw.
     
  • Oogschaduwbasis: Eyeshadow Primer Potion van Urban Decay. Dit is echt een product wat ik nooit zal vervangen door een ander merk. Mijn oogschaduw blijft de hele dag zitten, ongeacht of het een goedkope of dure oogschaduw is. De Eden versie, die de oogschaduw mat maakt, vind ik nog iets fijner, maar deze is ook goed!
     
  • Dagcreme: Hydraterende dagcreme normale huid van Nivea. Ik heb gelukkig geen probleemhuid en daardoor ook geen speciale gezichtsverzorging nodig. Deze dagcreme doet zijn werk goed en is ook nog eens fijn geprijsd.
     
  • Serum: Vitamin C skin boost van The Body Shop. Gelukkig hebben we de eerste dag met zon al gehad, maar in de koude wintermaanden kan mijn huid snel grauw worden. Het feit dat ik het ontzettend druk met school heb doet mijn huid ook geen goed, maar dit product zorgt voor een mooie gezonde glans. Ook erg mooi in combinatie met MSF Lightscapade van MAC.
     
  • Make-up remover: Ultrabland van Lush. Erg fijne reiniger, haalt niet alleen make up van je gezicht maar reinigt ook meteen de huid. Het is wel even wennen hoe je dit product moet gebruiken, Ultrabland is namelijk een soort creme die je op je gezicht smeert. Ondertussen smeer je dus ook al je make-up over je gezicht heen. Het is even uitvinden hoe en wat maar als je het eenmaal doorhebt werkt het prima. Enige nadeel is wel dat mijn mascara niet goed verwijderd wordt, ik twijfel dan ook nog of ik een nieuw potje zal aanschaffen.

    Wat ik zeker opnieuw zou kopen: Eyeshadow Primer Potion, Nivea dagcreme.
    Wat ik niet opnieuw zou kopen: Oogpotlood Urban Decay, False Lash Effect Fusion mascara.


    Note:Oogschaduw, blush e.d. heb ik ook zeker gebruikt maar aangezien ik verschillende soorten gebruik heb ik deze niet opgenomen in deze post.

1 opmerking:

  1. Fijne review! Ik zal binnenkort ook eens een lijstje maken. :) Ben nu vooral heel gek op de Nutriganics lijn van The Bodyshop. Die is biologisch en maakt je huid heel glad.

    BeantwoordenVerwijderen