maandag 26 maart 2012

Catrice FeMALE Boys are Back

Toen ik pas in het Kruidvat was zag ik dat de FeMALE collectie van Catrice in de schappen lag. In eerste instantie was ik niet van plan om iets te kopen, maar nadat ik de 'Eye Aquarelle Duo Chalks' zag liggen, moest ik deze toch even uitproberen. En ik was aangenaam verrast door de kwaliteit! Ik heb het duo 'Boys are Back' meegenomen, een roze en een antraciet achtige kleur.

                                                                       Zonder flits
De oogschaduws geven veel kleur af en ik hoop dat ook dat Catrice later nog meer van deze 'chalks' uitgaat brengen. Ze zijn namelijk een leuke vervanger voor de Shimmer Cubes van de Bodyshop. Daarnaast zijn ze ook nog eens heel fijn geprijsd. Enige nadeel vind ik de verpakking. Het zijn twee losse kubusjes die ik, als ik ze los van elkaar bewaar, snel ga kwijtraken. Zolang de kartonnen verpakking het volhoudt bewaar ik ze dan ook daarin.
Tijdelijk verkrijgbaar bij o.a Kruidvat voor €2,99.

0 reacties:

Een reactie plaatsen