zaterdag 24 maart 2012

Burgundy Ink

Het was tijd om mijn MAC palette weer eens tevoorschijn te halen, en daar kwam deze look uit. Ik vind het zelf een hele gave look geworden die ik zeker vaker ga dragen. Ook het Rockstar potlood van Urban Decay heb ik weer helemaal herontdekt. I like!


Wat heb ik gebruikt:
  • Kiko 136 heb ik op het bewegend ooglid aangebracht.
  • MAC Indian Ink (PRO shade) De bovenste kleur uit het rechter palletje. Heb ik in mijn arcadeboog aangebracht.
  • MAC Shadowy Lady heb ik met een blending kwast over Indian Ink heen geblend.
  • Urban Decay Virgin heb ik als highlighter gebruikt.
  • MAC Dark Diversion heb ik als eyeliner gebruikt.
  • Urban Decay Rockstar heb ik op mijn waterlijn aangebracht.
  • Max Factor False Lash Effect Fusion is mijn huidige mascara.

0 reacties:

Een reactie plaatsen