dinsdag 13 maart 2012

Best of: albums van de maand #1


Call me old fashioned maar als het even kan luister ik het liefst muziek via mijn oude vertrouwde radiootje. Niet alleen klinkt dat veel beter, maar het schijfje zelf is ook veel interessanter dan een digitaal bestand. Kijk mee naar mijn favoriete albums van de afgelopen maand.




  • Rammstein-Live aus Berlin, heeft geen verdere toelichting nodig.
  • Bring Me The Horizon-Suicide Season, verdient eigenlijk een eervolle vermelding. Mijn bovenburen (althans dat denk ik, is nogal lastig inschatten in een flat)vonden het nogal nodig om hun muziek veel te hard te zetten. Het feit dat het dan ook nog eens R&B was maakte het er al helemaal niet beter op, want als je me ergens mee wilt pesten is het vooral met dat. Aangezien ik het na een paar dagen zo beu was, heb ik de eerste de beste cd gepakt die in mijn ogen door kon gaan als herrie. Volume omhoog en het probleem was snel opgelost.
  • Alice Cooper-Along Came a Spider, niet de beste plaat van Mr. Cooper. Maar na hem afgelopen najaar in actie te hebben gezien in Zoetermeer moest ik mijn cd'tjes van hem er weer even bijpakken. Toch best vermakelijk.
  • Kreator-Live Kreation, één van de weinige bands die ik nog niet live heb gezien maar wel graag wil zien. Niet alleen is de artwork van de cd geweldig ook is het fijn om een hoop goede nummers van Kreator op 2 cd's te hebben.  Wel de live versies, maar in een geval als Kreator is dat zeker niet verkeerd.

2 opmerkingen:

  1. Haha, metal inzetten tegen irritante mensen in de trein die hun slechte muziek te hard aan hebben staan is ook altijd zeer effectief...

    BeantwoordenVerwijderen