maandag 12 maart 2012

Ace of Spades


Dit is een look die ik best vaak draag. De blauw/rode glans van de kleur in de arcadeboog past goed bij het donkere op het bewegende ooglid. Ik ben alleen niet erg tevreden met de eyeliner, volgende keer beter. Alle oogschaduw die ik gebruikt heb is van Urban Decay.

 Wat heb ik gebruikt:
  • Ace uit het Anniversary Palette van Urban Decay heb ik op mijn bewegend ooglid aangebracht.
  • Lounge van Urban Decay (niet op foto) heb ik in de arcadeboog aangebracht.
  • Vanilla uit het Anniversary Palette van Urban Decay heb ik als highlighter gebruikt
  • Catrice Liquid Liner in Dating Joe Black als eyeliner.
  • Op mijn waterlijn heb ik Zero van Urban Decay gebruikt.
  • Mascara is False Lash Effect Fusion van Max Factor

2 opmerkingen:

  1. Mooie look! Ziet er inderdaad bekend uit. :) Ik gebruik Lounge ook vaak, hij is zo mooi... Verder ben ik jaloers op je palet. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren in het palette en mooie ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen