woensdag 29 februari 2012

Sugarpill Chromalust

Op aanraden van een vriendin heb ik onlangs een bestelling bij Sugarpill geplaatst. Rond Valentijnsdag was er ook nog 20% korting dus dat was mooi meegenomen. Ik heb twee pigmenten uitgezocht, Stella en Lumi.
Links Stella, rechts Lumi.
Stella is een zwart pigment met multi-colour glittertjes. Lumi lijkt op het eerste gezicht wit, maar als je goed kijkt zie je dat Lumi een turquoise glans heeft. Wanneer Lumi over een donkere basis wordt aangebracht, komt de turquoise glans tevoorschijn.
Links Lumi, midden Stella, rechts, Lumi over zwarte oogschaduw
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, de pigmenten geven namelijk ontzettend veel kleur af. Ook al zijn pigmenten iets 'bewerkelijker' in gebruik, ik raad het zeker aan om deze 'Chromalust' eens te bekijken, want ze zijn de extra moeite zeker waard! Te koop bij Sugarpill voor ongeveer €9,00 per stuk.

1 opmerking:

  1. Allebei super mooie pigmenten! En een verrassende uitkomst als je lumi over de andere kleur gebruikt. Zoiets ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen