dinsdag 28 februari 2012

Concert: Rammstein






Aanstaande donderdag is het dan eindelijk zover, ik ga Rammstein live zien!
Misschien denk je, donderdag? het concert is toch op zondag? Dat klopt, maar aangezien ik al meerdere keren geen kaarten heb kunnen bemachtigen, en dit keer ook niet, hebben mijn vriend en ik besloten om in het buitenland te gaan. Donderdag ochtend zullen wij dan ook naar Manchester vliegen om overdag de stad te bezichten en s'avonds naar het concert te gaan. Overigens is het wel een aanrader om in het buitenland te kijken, mocht je dit ook een keer van plan zijn. Dit omdat ticketprijzen in het buitenland aanzienlijk lager liggen dan in Nederland. En als je, net zoals ons, ook nog een goedkope vlucht kan vinden is het helemaal mooi meegenomen. Ik kijk er echt ontzettend uit naar en ben benieuwd wat voor een show ze er van maken. Een verslagje zal snel volgen!

1 opmerking: