zaterdag 25 februari 2012

Cirque du Soleil: Corteo

(bron)
Cirque du Soleil, iets wat ik volgens vele mensen minstens één keer in mijn leven gezien moet hebben. Nu ben ik eerlijk gezegd niet zo’n liefhebber van het circus en aangezien dit ‘circus’ nogal aan de prijs is had ik al helemaal zoiets van laat maar. Maargoed ik ben toch overgehaald en in april ga ik samen met mijn vriend en zijn familie de show ‘Corteo’ zien.


Volgens Cirque du Soleil:
Corteo, wat 'processie' betekent in het Italiaans, is een vrolijke stoet, een feestelijke parade vanuit het perspectief van een clown. In de show smelt de passie van de acteurs samen met de elegantie en de kracht van onze acrobaten. Zij nemen het publiek mee naar een theatrale wereld vol entertainment, comedy en spontane actie in een mysterieuze ruimte tussen hemel en aarde.

Stiekem kijk ik er toch wel heel erg naar uit, en ik ben dan ook erg benieuwd naar de show. Dat het maar gauw april mag zijn!

Klik hier voor de promo trailer.


(bron)

1 opmerking:

  1. Ik heb ook niet zo veel met het circus, maar het ziet er wel mooi uit. En dit is natuurlijk op heel hoog niveau, dus het zal vast wel gaaf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen